Gestió de documents
Accés instantani a documents rellevants per a tothom, arreu

Ofereix al teu equip de primera línia accés en temps real als documents que necessiten per ser productius. Proporciona l’eina de gestió documental més fàcil d’utilitzar i evita la complexitat i l’alt cost de les eïnes dissenyades per a personal d’oficina.
Demana una demoTotalment Digital
Deixa enrere l’arxivador d’una vegada per totes
Emmagatzema tots els documents normatius i fitxers personals de manera segura en un sol lloc, accessible des dels mòbils dels teus empleats. Organitza l’accés a cada carpeta segons la jerarquia de l’equip dins de la teva organització, i assegura que els teus documents siguin sempre rellevants i estiguin actualitzats.

Integracions amb tercers
OneDrive o Google Drive, sense cost de llicència
Els treballadors de primera línia necessiten una manera simple i fàcil d’accedir als documents rellevants per a la seva feina; no necessiten la complexitat de les eïnes d’oficina. Tampoc l’empresa té necessitat d’assumir el cost d’aquestes llicències. Connecta Ommnio amb les carpetes existents als teus sistemes corporatius i ofereix accés en temps real a aquests documents per als empleats fora de l’oficina.

funcionalitats
Descobreix la tecnologia més completa per als teus treballadors de primera línia
Comença amb una demo personalitzada



