Mira què en diuen els nostres clients i com la plataforma ha millorat les seves organitzacions.
Enfocat en el canvi positiu
“La direcció abans creia que els treballadors es resistien al canvi, però Ommnio va revelar que, en realitat, el personal té ganes de millorar processos i col·laborar per aconseguir una feina de màxima qualitat.
NORMA UNIARTE
Indústria
“A l’enquesta de satisfacció al final del pilot, el 81 % dels empleats van indicar que recomanarien l’ús d’Ommnio com a mitjà de comunicació interna.”
IMQ Igurco
Salut
“Ommnio va ajudar els treballadors de primera línia a sentir-se més integrats perquè tothom rep la mateixa comunicació.
També els permet mostrar la seva feina a un públic més ampli compartint fotos dels seus resultats.”
Metalesa
Indústria
“Abans depeníem dels telèfons personals dels empleats o del boca-orella dels supervisors. Després vam implementar Ommnio, que ens va permetre arribar a tota la plantilla —tant els que tenen correu corporatiu com els que no— sense necessitat de tenir el número personal de ningú, respectant així la seva privacitat i el seu dret al descans.”
Sakata Inx
Indústria
“El treballador està plenament informat en tot moment. Tots els membres del personal se senten igual d’informats; no hi ha distincions ni jerarquies.”
PAULIG + Liven
Alimentació
“Els treballadors estan contents: poden consultar la nòmina en qualsevol moment, enviar documents de baixa mèdica, parlar amb companys i responsables sense compartir el seu número de telèfon personal.”
Gomà Camps
Indústria
“Amb Ommnio, la coordinació amb l’equip ha millorat molt. En els gairebé 50 anys d’història que tenim, hem fet servir moltes maneres de gestionar els equips, però sens dubte Ommnio ens ha ajudat a professionalitzar aquest aspecte clau.”
El Pibe
Restaurants
“Necessitàvem arribar a tots els nostres empleats, especialment als que no tenen correu corporatiu, però volíem fer-ho tenint en compte les disposicions legals del RGPD. Ommnio va ser l’elecció òbvia.”
Rockwool România
Indústria
“Ommnio ha suposat un canvi de mentalitat per a tots nosaltres. Des que vam començar aquest projecte, els empleats han fet servir l’eina molt més del que esperàvem.”
Vicente Torns
Indústria
94 % de taxa d’activitat, acceptació immediata dels procediments i compliment legal total durant el primer mes
— Despina Stroe, HR Manager
Abans, els empleats no tenien accés a la documentació sobre procediments, perquè la majoria no tenen correu corporatiu. Se’ls imprimien els documents, cosa que comportava una pèrdua de temps i recursos, i errors en els procediments a causa d’una comunicació deficient.
Els resultats
Millora en la presa de decisions sobre el rumb de l’empresa gràcies a l’accés immediat a l’opinió dels empleats mitjançant enquestes
Erradicació de la impressió de documents en paper
Aprovació immediata de qualsevol procediment, estalviant hores valuoses a RRHH i a l’equip
Compliment legal: fi als correus a comptes personals i respecte total pel dret a la desconnexió digital
Objectiu de RRHH assolit: acostar-se als empleats, establir una comunicació freqüent i dedicar temps de qualitat a reforçar el seu compromís
CLIENT
Rockwool România
SECTOR
Manufacturing
DES DE
Març 2023
Obsessionats pel servei al client
“El suport durant el desplegament d’Ommnio va ser molt bo. Sempre vam tenir la informació que necessitàvem en el moment en què la necessitàvem, i van respondre totes les nostres preguntes amb rapidesa.
Sempre hi són per a nosaltres, i agraïm saber que podem demanar ajuda i rebre-la de seguida.”
Rockwool România
Indústria
“Estem molt agraïts i contents d’haver triat Ommnio.
Ens hem sentit molt ben acompanyats durant tot el procés d’implementació. El seu equip està molt alineat amb les necessitats actuals i té una gran capacitat per resoldre qualsevol incidència o contratemps.”
Pulim
Facility Services
“No sé què hauríem fet sense Ommnio durant la pandèmia. Vam poder comunicar-nos i enviar certificats de mobilitat als empleats—va ser increïble.
Ara que ho penso, no estic segur que haguéssim pogut continuar operant sense Ommnio.”
Gomà Camps
Indústria
“He intentat trobar alguna cosa negativa, però sincerament, fins avui no n’he trobat cap. Tornaria a contractar Ommnio per facilitar la feina diària dels nostres 350 empleats.
Agraeixo a l’equip d’Ommnio les seves respostes ràpides a qualsevol consulta.”
PAULIG + Liven
Alimentació
“Creiem que el servei de l’equip d’Ommnio ha estat excel·lent i que ens han ajudat en totes les etapes de la implementació de l’app, el seu seguiment, etc.
Valorem la disponibilitat i la flexibilitat davant d’incidències imprevistes i l’atenció personalitzada que ens han ofert.”
IMQ Igurco
Salut
Tenim mètriques de tot el que enviem als treballadors. Comptem amb un 100 % de treballadors registrats i el 98 % de la plantilla consulta l’app diàriament.
— Daniel Berja, CEO
En els gairebé 50 anys d’història que tenim, hem tingut moltes maneres de gestionar els equips, però sens dubte Ommnio ens ha ajudat a professionalitzar aquest aspecte clau.
Els resultats
Millores per al negoci:
La coordinació de l’equip ha millorat significativament. Per exemple, el responsable de Màrqueting pot anunciar les promocions de la setmana següent cada diumenge, cosa que permet als equips planificar el seu estoc adequadament.
Podem signar digitalment tots els documents sense necessitat de paper.
Resol els registres de control horari, que estan integrats a l’app.
… i per a l’equip:
Informació puntual i precisa sobre la seva feina diària (formació, iniciatives de màrqueting, etc.)
Signatura i emmagatzematge digital de documents clau com contractes o canvis en les condicions, als seus dispositius mòbils.
Respecte per la privacitat de les dades: tothom pot comunicar-se sense necessitat de compartir els números de mòbil.
Dret a la desconnexió digital, podent silenciar les notificacions quan estan descansant.
CLIENT
El Pibe
SECTOR
Restauració
DES DE
Febrer 2022
Èxit basat en dades
“Els comunicats massius, enquestes i notícies generals d’IMQ Igurco els van arribar molt més eficaçment a través d’Ommnio que per correu electrònic. Per exemple, l’enquesta d’Igualtat la va llegir el 97 % dels usuaris d’Ommnio, enfront del 47 % per correu electrònic.”
IMQ Igurco
Salut
“Va ser sorprenent com d’intuïtiva és l’eina. Tots els treballadors van acollir amb entusiasme aquest sistema de comunicació.
El 95 % dels nostres empleats fan servir l’app diàriament.”
Paulig + Liven
Alimentació
“La coordinació de l’equip ha millorat significativament des que el 98 % del nostre personal accedeix a l’app diàriament. Per exemple, el responsable de màrqueting pot anunciar les promocions de la setmana següent cada diumenge, cosa que permet als equips planificar el seu estoc adequadament.”
El Pibe
Restauració
“Hem reduït l’ús de paper al departament de RRHH en un 60 %. També hem estalviat un temps important en gestió i coordinació, així com els desplaçaments que abans eren necessaris per signar documents o lliurar procediments. Aquestes eficiències ens han permès eliminar una plaça de servei central mitjançant una prejubilació.”
Pulim
Facility Services
“Tenim 500 empleats repartits en cinc plantes de fabricació i tres centres de distribució. Gràcies a les altes taxes de registre i participació, el departament de RRHH pot enviar fàcilment qualsevol sol·licitud o justificació.”
Vicente Torns
Indústria
“Necessitàvem una eina fàcil i senzilla d’utilitzar—intuïtiva i amigable per a l’usuari. Ommnio és l’eina perfecta per als nostres equips de producció i logística.”
— Jorge Tarragó, Operations Manager
Abans, la comunicació a les plantes havia de fer-se de manera verbal —baixant a la fàbrica per parlar— o mitjançant pissarres, que no sempre garantien que tothom rebés el missatge. Si volíem que aquestes comunicacions arribessin a tota la plantilla, el departament de RRHH havia d’invertir una enorme quantitat de temps.
Els resultats
Millora significativa en la valoració que fan els empleats de la comunicació de la direcció.
El 92 % dels empleats accedeixen a la plataforma diàriament.
Alineació estratègica a tota l’organització aconseguida mitjançant comunicació massiva.