Arriba a tothom, de la cuina al menjador

Ommnio és una aplicació que et permet comunicar-te amb el teu equip i organitzar les operacions de manera fluïda

Demana una demo
Waitress and cellphone

Dissenyat pensant en equips de restaurants i hostaleria

  • Separar personal de professional

    Ofereix-los l’experiència d’usuari que ja coneixen de les aplicacions de missatgeria personal i facilita les converses de feina a una plataforma professional.

  • Impulsar el canvi

    Fes millores contínues en Prevenció de Riscos Laborals o en Qualitat comunicant-te directament amb el teu equip a través de l’aplicació per a empleats més atractiva.

  • Una petita oficina a la butxaca

    Proporcionar horaris i torns, actualitzacions de receptes i procediments de servei a temps és essencial per a unes operacions fluïdes. Els equips de restauració i hostaleria fan molt millor la seva feina quan la informació clau està a l’abast de la mà.

Garantir un servei excel·lent

Facilita la feina al teu equip amb recursos essencials com ara instruccions, procediments o el manual de l’empleat. Comparteix notícies de l’empresa directament als seus dispositius mòbils i permet feedback en temps real.

Dissenyat a mida per a equips de servei

Optimitza les operacions del teu equip amb una plataforma de missatgeria que inclou confirmacions de lectura, registre d’hores, signatures digitals, enquestes, xatbots impulsats per IA i més.

Compliment legal total

Incorpora els empleats amb un codi QR, sense conèixer el seu número de telèfon personal, i compleix amb el Reglament General de Protecció de Dades.

 

Connecta la seu central amb els telèfons personals dels teus empleats, protegint la seva privacitat i el seu temps de descans.

 

Ves més enllà del directori d’empleats i convida col·laboradors i altres persones involucrades en les teves operacions diàries.

Tenim mètriques de tot el que enviem als treballadors, un índex d’incorporació del 100 % i el 98 % dels nostres empleats consulten l’aplicació diàriament.

— Daniel Berja, CEO

En els gairebé 50 anys de la nostra història, hem tingut moltes maneres de gestionar equips, però sens dubte Ommnio ens ha ajudat a professionalitzar aquest aspecte crucial.

Els resultats

Millores per al negoci:

  • La coordinació de l’equip ha millorat significativament. Per exemple, el responsable de Màrqueting pot anunciar les promocions de la setmana següent cada diumenge, permetent als equips planificar el seu estoc en conseqüència.
  • Podem signar digitalment tots els documents sense necessitat de paper.
  • Resol els nostres registres de control d’hores, que estan integrats a l’aplicació.

 

… i per a l’equip:

  • Informació puntual i precisa sobre la seva feina diària (formació, iniciatives de màrqueting, etc.)
  • Signatura digital i emmagatzematge de documents clau, com ara contractes o canvis en les condicions, als seus propis dispositius mòbils.
  • Respecte per la privacitat de les dades: tothom pot comunicar-se sense necessitat de compartir els números de mòbil.
  • Dret a la desconnexió digital. Poden silenciar les notificacions quan estan descansant.
  • CLIENT

    El Pibe

  • SECTOR

    Restauració

  • DES DE

    Febrer 2022

Ommnio en xifres

La plataforma per a empleats de primera línia que ofereix les taxes més altes d’interacció i efectivitat.

  • 85%

    connectats diàriament

  • 6 h

    temps mitjà de resposta

  • 97%

    nivell d’interacció mensual

Phone

Descobreix què podem fer per tu en només 15 minuts