Arriba al teu equip arreu i alhora
Ommnio crea un pont directe entre gestors i equips de primera línia treballant a casa del client. Tingues al personal informat amb actualitzacions en temps real i fes-los fàcil accedir a documents rellevants per fer la seva feina.
Demana una demo
L’app que els teus equips de facility services utilitzaran cada dia
Comunicació basada en xat
Ofereix una experiència d’ús igual que les seves apps de missatgeria personal preferides. Elimina el risc de mantenir converses laborals a WhatsApps personals.
Ofereix serveis fiables
Confirma que els teus equips són exactament on han de ser i registra automàticament les seves hores en fulls de control horari digitals, preparats per integrar-se amb sistemes com el teu ERP.
L’equip de camp connectat
Envia missatges al teu equip en temps real i fes un seguiment de les confirmacions de lectura. Comparteix enllaços, documents, imatges i accessos directes a les teves eïnes corporatives.
Fet per al teu equip de facility services
Si els teus equips encara depenen de WhatsApp per coordinar-se amb supervisors i companys de feina la teva organització està assumint riscos i perdent oportunitats. Ofereix-los una plataforma de missatgeria corporativa amb les funcionalitats que els equips de facility services realment necessiten—confirmació de lectura de documents, signatures digitals, enquestes, chatbots amb IA i molt més.

Fes-ho bé
Recull feedback en temps real des del terreny per mantenir un excel·lent nivell de servei. Millora la qualitat i la consistència dels vostres serveis oferint als equips accés mòbil a les directrius i polítiques actualitzades dels clients.

Compliment legal total
Incorpora els empleats mitjançant un codi QR, sense necessitat de conèixer el seu número de telèfon personal o correu electrònic, i compleix amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).
Elimina la distància entre la seu central i els telèfons personals dels teus empleats, protegint la seva privadesa i el seu temps de descans.

“Ommnio és més que un portal d’empleats. Combina tant els aspectes administratius com operatius, i gràcies a les automatitzacions hem estalviat temps que ens ha permès eliminar una plaça de servei central per prejubilació.”

— Gemma Puig, Operations Manager
L’interès inicial de Pulim en Ommnio es centrava exclusivament en integrar els registres de control horari amb l’ERP, però aviat vam descobrir molts altres beneficis.
Els resultats
- Un procés àgil i fiable inclou ara els pagaments variables (pagaments de vacances, hores nocturnes, hores extraordinàries) en el mes en curs.
- Recursos Humans ha reduït l’ús de paper en un 60%.
- Menys temps dedicat a la coordinació i als desplaçaments per signar documents o lliurar procediments; es va eliminar una plaça de servei central després d’una prejubilació.
- La comunicació bidireccional més ràpida fa que el personal se senti més a prop de Pulim i millor atès, ja que poden enviar sol·licituds a l’instant.
-
CLIENT
Pulim
-
SECTOR
Facility Services
-
DES DE
Novembre 2020
Ommnio en xifres
La plataforma per a empleats de primera línia que ofereix les taxes més altes d’interacció i efectivitat.
-
85%
connectats diàriament
-
6h
temps mitjà de resposta
-
97%
nivell d’interacció mensual

Descobreix què podem fer per tu en només 15 minuts