Gestió de documents

Accés instantani a documents rellevants per a tothom, arreu

User filing documents in a cabinet

Ofereix al teu equip de primera línia accés en temps real als documents que necessiten per ser productius. Proporciona l’eina de gestió documental més fàcil d’utilitzar i evita la complexitat i l’alt cost de les eïnes dissenyades per a personal d’oficina.

Demana una demo

Totalment Digital

Deixa enrere l’arxivador d’una vegada per totes

Emmagatzema tots els documents normatius i fitxers personals de manera segura en un sol lloc, accessible des dels mòbils dels teus empleats. Organitza l’accés a cada carpeta segons la jerarquia de l’equip dins de la teva organització, i assegura que els teus documents siguin sempre rellevants i estiguin actualitzats.

Integracions amb tercers

OneDrive o Google Drive, sense cost de llicència

Els treballadors de primera línia necessiten una manera simple i fàcil d’accedir als documents rellevants per a la seva feina; no necessiten la complexitat de les eïnes d’oficina. Tampoc l’empresa té necessitat d’assumir el cost d’aquestes llicències. Connecta Ommnio amb les carpetes existents als teus sistemes corporatius i ofereix accés en temps real a aquests documents per als empleats fora de l’oficina.

funcionalitats

Descobreix la tecnologia més completa per als teus treballadors de primera línia

  • “Abans imprimíem documents per als nostres empleats. Ara tenim acceptació immediata dels procediments i ells tenen tota la seva documentació disponible als seus mòbils personals.”

    Enisa Logo

    Despina Stroe, HR Manager Romania & Bulgaria

    ROCKWOOL
  • “Abans d’Ommnio, havíem d’anar a la planta i lliurar les comunicacions en paper en persona. Ara tenim els manuals d’empleat com a documents de lectura obligatòria que sempre tens a Ommnio per consultar quan vulguis.”

    Enisa Logo

    Albert Bausells, People Director

    GOMÀ CAMPS

Comença amb una demo personalitzada