La implicació neix de les converses d’equip

Illustration of two workers on their phones and a mockup of a mobile phone with a chat conversation

Totes les eïnes de comunicació corporativa obvien el més important: la comunicació horitzontal.

 

Ofereix la mateixa experiència d’usuari a què ja estan acostumats i deixa que tinguin les seves pròpies converses de feina a una eina corporativa. Un cop acostumats, aprofita aquest hàbit per fer arribar totes les comunicacions corporatives que necessiten.

Demana una demo

GDPR Compliant

Coordinació d’Equip sense Compartir Informació Personal

Els teus treballadors de primera línia podran parlar entre ells des dels seus mòbils sense compartir els números personals.

El mètode únic d’inscripció d’Ommnio, basat en els números de mòbil, és la manera més segura i fiable de connectar amb els teus empleats complint totalment amb el RGPD.

Connexions amb Sentit

Control Total de la Llista de Contactes

Defineix l’estructura de la teva empresa i permet que els empleats parlin només amb les persones rellevants, com ara membres del mateix equip, responsables o representants de RRHH.

Els treballadors de primera línia ja tenen converses de feina a altres plataformes i l’empresa és responsable del contingut inapropiat enviat a xats personals. Dona’ls una eina corporativa i segura amb totes les funcions de control d’accés.

Dret a la desconnexió digital

Separa el Personal del Professional

Els missatges importants de l’empresa no haurien de ser al mateix lloc on són les converses personals dels treballadors. Ommnio ofereix un context específic temes professionals, reduint el soroll i assegurant que l’atenció dels empleats es mantingui centrada en allò que és important per a l’empresa.

funcionalitats

Descobreix la tecnologia més completa per als teus treballadors de primera línia

  • “No comparo Ommnio amb un portal d’empleats o alguna cosa similar; el defineixo com la MILLOR eina de comunicació a tots els nivells.”

    Enisa Logo

    Anna Maria Casado, HR Manager

    PAULIG
  • Els treballadors ara disposen d’una manera més directa i senzilla de comunicar-se amb els seus companys, responsables i el departament de RRHH.

    Enisa Logo

    Raquel Álvarez, Human Resources Manager

    SAKATA INX

Comença amb una demo personalitzada