Posa tota l’organització a les mans dels teus empleats essencials

Nou Canal de Denúncies
Compleix la Directiva Europea de protecció de denunciants amb l’únic canal que arriba a tots els racons de l’organització
Sense necessitar dades personals
Convida els usuaris sense conèixer el seu email o número de mòbil. Utilitza els codis QR d’Ommnio per convidar-los i evitar emmagatzemar dades de contacte personals. 100% compatible amb RGPD.
Mòbil i basat en el núvol
Ommnio funciona en qualsevol dispositiu Google Android o iPhone, fins i tot en els més antics que potser el teu equip fa servir. És un SaaS al núvol, així que Ommnio sempre està disponible i actualitzat.
SUBSCRIPCIÓ MENSUAL
Quan s’implementa eficaçment, Ommnio és tan útil que té taxes d’ús immillorables. El nostre valor és tan clar, que funcionem amb subscripció mensual. Si mai voleu marxar, sou lliures.
Connectat via API a tot
La teva empresa ja té eïnes, però els teus equips essencials no les fan servir. Ommnio serà la porta d’entrada als teus sistemes. Integra solucions existents amb Ommnio i proporciona un accés fàcil per a tothom.
Funcionalitats
Facilita les converses, tingues propietat del contingut
Escull la comunicació que s’adapti millor al contingut: envia informació massivament a tota l’empresa en grups de només lectura, o coordina equips en grups oberts a xat.
Amb els rols i permisos flexibles d’Ommnio podràs assegurar-te que cada empleat té accés als equips i a la informació que és rellevant segons la posició que ocupa.
Oblideu-vos d’aplicacions de missatgeria instantània no corporatives i assegureu-vos de tenir accés a les converses professionals que succeeixen dins de l’organització.


Xatbots amb Intel·ligència Artificial per eliminar tasques repetitives
És probable que el teu equip essencial estigui fent constantment les mateixes preguntes, una vegada i una altra. A més, hi ha una sèrie de processos, com la sol·licitud d’EPIs, que es poden automatitzar fàcilment.
Els xatbots amb Intel·ligència Artificial d’Ommnio es poden programar per proporcionar als teus empleats les respostes que necessiten a les consultes i sol·licituds freqüents. Automatitza la resposta a preguntes repetitives i estalvia temps pel que només un humà pot fer: tenir cura del seu equip.
Distribueix documents individuals, massivament
El Docubot és especialment útil quan cal distribuir un document personalitzat per a cada empleat: les nòmines i els certificats de formació en són bons exemples.
Carregueu els vostres documents de forma massiva i el Docubot canviarà el nom, encriptarà i enviarà la versió personalitzada a cada individu. No cal integració de sistemes.


Recull feedback de manera estructurada
Centralitza les respostes a cada consulta i rep feedback en qüestió de segons: sol·licita persones de reforç per a un torn, fotos per a un concurs o que pugin algun document al sistema.
Envia la teva sol·licitud amb només un parell de clics i respondran des de l’app amb la mateixa facilitat.
Redueix paperassa amb la signatura digital
No imprimeixis papers ni empaitis la gent; envia els documents via Ommnio i sol·licita signatures digitals de forma individual o massiva en grups de xat.
Un cop llegit, podran signar el document directament des del telèfon mòbil.
Emmagatzema els documents al núvol, oblida’t d’arxivadors, i monitoritza en tot moment qui ha signat. Envia recordatoris als que queden pendents de signar amb només un clic.


Un bot de registre horari que no se’n perd ni una
A Ommnio som experts en transformar qualsevol procés en una experiència de missatgeria instantània. El registre horari n’és només un exemple.
Hora d’entrar a treballar? El Bot de Registre Horari enviarà un recordatori amb un missatge simple i un botó per prémer quan l’empleat comenci la jornada. Marxa abans d’hora? Simplement cal prémer el botó “Plegar 👋” i quedarà registrat el temps efectiu de treball.
Amb el rol d’administració podreu supervisar l’informe de cada empleat i exportar les dades globals de tot l’equip a qualsevol sistema extern.