L’únic Canal de Denúncies que arribarà a tots els racons de la teva organització

Què has de saber sobre el Canal de Denúncies

  • Per què l’obligatorietat d’un canal de denúncies?
    Perquè els treballadors a les organitzacions són els primers a detectar amenaces per a l’interès públic dels ciutadans de la UE i es considera imprescindible garantir-ne la protecció si denuncien.

  • Quines organitzacions estan obligades per llei?
    Totes les organitzacions privades de més de 50 empleats i totes les organitzacions públiques.

  • Quins són els terminis?
    Per a organitzacions de més de 250 empleats, 12 de juny de 2023. Per a organitzacions de 50 a 249 empleats, 1 de desembre de 2023.
  • Quins requisits ha de tenir un Canal de Denúncies?
    Processar i emmagatzemar denúncies de manera segura i conforme al RGPD, acusar rebut i seguiment dins de terminis i permetre que els denunciants informin a través de comunicació escrita o verbal, de manera confidencial o anònima.

  • Com es dialoga amb el denunciant si és anònim?
    La solució d’Ommnio ofereix una passarel·la de comunicació entre empresa i denunciant que garanteix poder sol·licitar més informació protegint la identitat del col·laborador en tot moment.

Canal de denúncies per a tots

L’única solució que el teu personal de primera línea trobarà i sabrà fer servir

Accesible per tothom

Ommnio és l’única tecnologia dissenyada especialment per comunicar i coordinar efectivament els empleats de primera línia. Cap Canal de Denúncies com el d’Ommnio per arribar a qualsevol racó de l’organització i garantir els drets de tothom.

Conforme a la llei europea i estatal

La tecnologia Ommnio, que ja està dissenyada tenint en compte tot allò relatiu al Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), ara també incorpora els requisits de la Directiva 2019/1937 i de l’avantprojecte de llei espanyol.

Denúncies confidencials o anònimes

La persona denunciant pot formular el seu cas de manera confidencial o anònima, segons consideri, i ho podrà fer per escrit o amb missatge de veu. Facilita el seguiment del cas sense necessitat de revelar la identitat del denunciant.

Notificació al mòbil a cada responsable

Compleix amb els terminis legals rebent puntualment una notificació cada vegada que s’obri un cas al Canal de Denúncies. Facilita la comunicació amb el denunciant oferint la possibilitat de rebre un correu electrònic quan hi hagi actualitzacions.

La directiva EU i la llei espanyola, a un cop d’ull